Ufosoft logo and map of north west europe Ufosoft logo and map of north west europe

Support


Programmene er utstyrt med innebygget dokumentasjon og mange hjelpefunksjoner. Disse er tilgjengelige hele tiden mens du bruker programmet, også når du måtte være uten internettforbindelse.

Skulle du trenge hjelp fra oss med spørsmål som du ikke finner ut av selv, står vi alltid til tjeneste. Alle support-henvendelser skal skje på epost, og vi har en garantert responstid på maks en time innenfor ordinær kontortid.

Ordinær kontortid regnes som mandag til og med fredag, hver dag kl 0800 til 1600.

Kommer du med en forespørsel kl 1555, så vil du i verste fall få svar innen kl 0855 neste arbeidsdag. Men i praksis prøver vi selvsagt å svare samme dag.

Vi forsøker også å hjelpe deg etter beste evne utenfor disse tidene, men da har du ikke en garantert responstid.

Epost-support er gratis. Også om du ikke ennå har kjøpt lisens til programmet, kan du benytte deg av vår support, for å bli klok på programmet før du eventuelt tar det i bruk.

Telefonsupport gis normalt ikke. Det vurderes å opprette et teletorg-nummer for dette formålet. Det er også mulig å tegne egen avtale om telefonsupport, men denne vil koste penger.

Send din supportforespørsel til support@ufosoft.no

Kunder som behøver support via fjernhjelp, kobler seg etter nærmere avtale opp ved å klikke på knappen nedenfor.

”Hei! Du er utrolig god til å ta vare på dine kunder! Æ e virkelig imponert!!”